2010. március 24., szerda

wed.:|

már az elején rosszul indult a nap..föci doga. jószar lett.:/ na majd javítok.
aztán fizikán előadtam a kiselőadásom. sztem nem volt annyira gáz.:D
tesin ligetben voltunk. utána ofőn meg megbeszéltük,h h lesz a díszlet o.színpadokon.
délután mikor jöttem haza vettünk kaját aztán így buszon is tök vicces volt..nem nagyon szoktak hozzám szólni így idegenek buszon csak néha meg érted de most így mindenki kedves volt meg kérdezgetett meg stb.:D
meg utcában jövök már és akkor jön velem szembe egy srác meg egy csaj és így beszélgetnek egyszer csak mikor már kb elmentek mellettem így a srác felszisszen,h júj puszedlis öve van.:Z
édes volt.(:
hát kb ennyi most meg kémiát kell tanulnom mert holnap tz és szart se tok.: o
csók.(KL) panna


today was fun. lol. : D

maki-kaki üzenete:
csá m8! nem akarsz nekem segíteni imba Warlockoddal felmenni lvl70ig?
[-* triAz^ *-] üzenete:
???
maki-kaki üzenete:
Igazad van, ne wowozzunk inkabb menjünk aztan huzzunk meg néhány sunát:)
[-* triAz^ *-] üzenete:
Igazából, nekem feleségem van!
maki-kaki üzenete:
jaj bazzeg öcsém hagyjad már ezt a kurva dumát már nem vicces h mindig szerelmes vagy valakibe :P
[-* triAz^ *-] üzenete:
Jó, akkor menjünk.
maki-kaki üzenete:
nah ez a beszed, de vmi seggbedugos forma kéne...
[-* triAz^ *-] üzenete:
Jó, azt én is szeretem!:)
maki-kaki üzenete:
Helyes akkor mikor tal?
[-* triAz^ *-] üzenete:
Nemtudom, mert Ádám elvitte most kocsit valahová!
maki-kaki üzenete:
????mivan haver????ittál? :D
[-* triAz^ *-] üzenete:
Nem, én az Ádám apukája vagyok!de azért mehetünk:)!
maki-kaki üzenete:
uhh...
maki-kaki üzenete:
Elézést Uram, akkor megmondaná az Ádámnak hogy át kén jönnie tanulni ZHra?


oh , jesus.
puszi domi. : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése