2010. április 23., péntek

nemisolyanrossznap.^^

de kezdjük tegnappal.tegnap kaptam egy 4est meg egy 5öst. az 5ös az kémia. szalmostnagyonbüszke.~ :D
meg anya úgy néz ki elfog engedni Tacskóó bulijára. :D

ma meg mentünk csodákpalotájába. nem volt annyira rossz mint ahogy elképzeltem.:D
de azért annyira jó se. főleg,h feladat volt. ha az nem lett volna akk téll jóféle lett volna.:D
aztán igy kingával meg lillával elváltunk csengééktől és b.b. után elsőnek adtuk be a lapot.:D
utána leültünk csövezni meg bekajáltunk.:D
olyan fura mert kinga olyan jófej volt meg minden..pedig sztem kb csak kényszerből kért bocsánatot. mármint úgy kényszerből,h ne legyün rosszban de azért még nem bir. na mindegy azért jó volt.(:
meg utána vissza mentünk radnótiba. ott elvoltunk még kicsit majd lilla elment aztán kinga és én csengével nem tom mi volt de sztem megkereste domiékat.
kb ennyit máról. most itthon kockulok 3 órája kb.:'DDD
kéne valakivel talni. csak nincs nagyon kivel. luca csak úgy ért volna rá,h kb 10 percre tudtunk volna találkozni szal így nem lett volna sok értelme. flóra kingával van. lillával csengével nem lehet a szülei miatt. szal ennyi.
majd kitalálok valamit,h ne itthon rohadjak.(:
de egyenlőre az írás a legjobb tevékenység.:'DD
szeretem meg minden de hát azért annál is van jobb dolog.:D

most annyira belement ez a szám a fejembe.:D
http://www.youtube.com/watch?v=7G3h17i6xEM&feature=related

8nap8nap8nap8nap8nap8nap8nap8nap.(L)

na majd sztem még írok(: csók. panna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése