2010. június 27., vasárnap

csööcs.:DDDD
most mentek el a matektáborosok. és kimentem hozzályuk.(: odaadtam csengének az ajándékát. szerintem tetszett neki.^^ meg subi csodálkozott, hogy ott vagyok mert hogy nem talál a listán.:DD és domi anyuja is aranyos volt.(:  
szerintem le kéne mennem futni meg venni bikinit csillebércre.*-*
ésés most nem tudom mi van flórával de fura. meeg most a nővére foglya elvileg elhozni a cuccom. és ez tök kedves szerintem tőle mert nem az ő dolga lenne.. és elhatároztam, hogy flórának többé nem adok semmit kölcsön. vagyis ruhát nem..
meg most úgyse nagyon lesz kivel talni csak julival szal rávehetném magam, hogy kitakarítsak mert hát elég gusztustalan a szobám.>< 

na maajd írok de most túlságosan leköt a tv.xd ezt a bejegyzést is úgy kb vagy 40 perce írom.><  
csumii pa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése