2010. június 12., szombat

summer.♥

ezzenel a 2009-2010-es tanévet lezárom!

háthát maradok radnótiban.:DDDDDDD istenem de boldog vagyok.:DD javítottam. bár nem sokat de javítottam.:D és pusztai megadta a 4est.:DD LLL és basszus még fel se fogtam,h itt a nyáár!! van 2 és fél hónapom szétbulizni az agyam.:DDDD és ajj. az istenit! ez lesz a legjobb nyaram arról teszek.:D és nagyon nagyon kéne szervezni talit Mihiivel. ♥  

el se hiszem. délelött még rettegtem hazajönni most meg már olyan boldog vagyok.:DDDD hétfőn flóra jön a cuccaiért elvileg..még nem vitte el.:'DD meg holnap lehet tal domival. ami mondjuk nem lenne rossz mert verának és csengének is kéne vennem még ajándékot.:DD szal szerintem majd még ma felhívom.:D 

JÚLIUS 3!!!! már csak 20 nap.♥  iszonyat eszméletlen maratoni móka lesz.:D  ésés elhatároztam,h most elkezdtek sportolni.:'DD majd meglátjuk mi lesz belőle.:D jaaaj és flóra vett nekem villogós koronát.*-* még nem kaptam meg de olyan édes,h az alsósok ilyen boltszaránál is gondol rám.(: ja igen és jövőre jó tanuló leszek.:'DD ez a másik tervem.xd majd még jelentkezem mert most olyan írhatnékom van csak nem tudok mit.xd szaaal csőcsum. ppp. LLLLLL 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése