2010. június 2., szerda

hepp.
kiderült,h van szerencsém lacival múzeumba menni.=/ mind1. úgyis lefogom szarni csak a maga jelenléte is zavaró.:'DDD
am jó nap volt.:D éneken aludtam. föcin kurva jó játékot talált ki a tanár szal így mindenki mosolyogva jött ki a teremből ami nem gyakori.:D de téll rohadt jó volt. meg jövőre nem ő lesz a tanárunk.=/ pedig én szeretem őt. LL :D egyszer elkérte az ellenörzőnk és óra után bocsánatot kértünk és vissza adta.:D meg nagyon sok vicces sztorim van vele. szegény alig lát és kicsit kihasználtuk jópárszor. főleg én.:D de így nem vette észre,h sms-t írok doga közbe,h megkérdezzek ezt meg azt pedig konkrétan elöttem állt.:D de mondjuk nekem valszeg ígyse úgyse ő lenne a tanárom.=/ aztán dupla fizikán meg gyalog galoppot néztünk ami jó csak a végén konkrétan már aludtam.:D hazajöttem és tv.:D utána meg brigi.:D olyan aranyos ő is. imádom.:D LL most meg elvileg mindjárt tal flórával.:D na itt is van. LLLLLLLL most ennyi. csók. panna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése