2010. június 14., hétfő

Ja amúgy ezt még el akartam mesélni hogy :
Különben meg ma délután jézusom nagyon helyes sráccal találkoztam. Úgy volt , h anyámmal vami bevásárló központban szolnokon voltunk és én mondtam neki , h még be akarok nézni a bershka-ba is. Ő meg már tiszta ideg volt. És mondta , h vagy most hazamegyek vele vagy itt hagy a picsába és haza mehetek úgy ahogy akarok. És mondtam , h akkor menjen. És nagyon meglepődött , de persze simán ott hagyott egyedül . Aztán eluntam magamat és beültem a mekibe. És akkor wáááh. :D
Oda jött tök egyedül és majdnem elájultam:D nagyon édes .
Dumáltunk meg minden . Aztán elkísért egy ideig vami buszhoz . Aztán meg puszi puszi és hazament xD. Csak az a gáz , h én nem tudtam , h h menjek haza :D
De volt szám csere szóval én tökre szeretném ha felhívna talira xD.
most nagyon kivagyok.áááh:D (L) *
domi ,

(ja am a végén anyámat felhívtam , h ne szívasson :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése