2010. június 22., kedd

jóónapvolt.:DDDDD 1kor beültem mekibe és fél órát beszéltem flórával telón és közben azt figyeltem,h egy gyerek sunyin leült a tálcák mellé és más megmarad kajáját ette és italát itta.:'DDD aztán ha jött valaki akkor így nézelődött,h ő nem csinált semmit.xd aztán megjött domi és elmentünk westendbe sturbucksba. és ott álltunk előtte kb és nem vettük észre és kerestük a térképen.xdxd annyira szerencsétlenek vagyunk.xd aztán akkor sorba álltunk és tök nagy arc volt az egyik eladó srác.:DDD utána elmentünk ajándékot nézni verának és csengének. bementünk a protestbe matricáért és így kurva sok volt és egyesével pakoltam le mindegyikből 2őt.xd mondta az eladó,h cukárkát is vehetek.:'DD meg am ők is arcok voltak. ott beszélgettünk meg minden.:DD verának tudtam,h dvd-t akarok venni szóval bementünk a media marktba. akkor vettem egy dvd-t meg egy cd-t. *-* utána szenvedtem mert kellett venni még csengének is valamit de sejtelmem se volt h mit vegyek.. úgyhogy elmentünk arénába. nem gáz,h másik irányba indultunk.xd aztán végre odaértünk akkor nagy nehezen vettem egy felsőt csengének meg egy nyalókát vera nyalóka gyűjteményébe.:'DD szóval az ajándékok le vannak tudva.:D meeg találkoztam ma 18 ismerősömmel domival együtt.:D tehát nem volt rossz nap. meg kicsit szakadtunk néha.:'DD és szerintem lemegyek futni majd este.:DD  csumii. panna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése