2010. június 29., kedd

tegnapestemahajnal.(: dorisszal beszéltem és hát nagy arc. :DD  meg aztán boka és barna.(:
maa meg kitakarítottam majdnem teljesen. csak a polchoz voltam már lusta.xd
meg csütörtökön tal nikivel elvileg. meeg ma jó volt vele beszélgetni.(: ♥ és nem tudott szerezni ingyen vip jegyet alvinra.=/ de sebaj.(: majd legközelebb.:DD
meg julival is kéne tal majd. lehet h csak tábor után.. meg akkor majd lillával is.(: jézusom de régen láttam őket.:O
most meg meccs.(:
és jézusom holnaputániholnapután szombat.:OOO ♥♥♥♥
nagyonnagyon váromár.(:
éés holnap birigi. fura. mindig tök szívesen megyek hozzá de most valahogy nincs hangulaton hozzá.=/
ja és a pakolás.xd az hát így már elkezdtem felkészíteni magam lelkileg.xd
meg flórának is van valami baja mert felhívtam és úgy beszélt velem mint valami ideg beteg.:s
nahali.(: paa. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése