2010. június 23., szerda

tudod mit? hogy ha még kedvelsz mondjad... ha hiányzom akkor meg éreztesd...


hmm.... hát szóval megint én vagyok a rossz . :S hallod? akkor bassza meg te meg hülye vagy . -.-
erre már nem tudok mit mondani. hihetetlen , hogy miután hajlandó vagyok veled találkozni te ... te még képes vagy engem hibáztatni ?!!
elképesztő ,hogy mekkora arcod lett pedig te voltál kicsi korom óta a legjobb barátom ...
az még oké , hogy egy hülye ribanccal jöttél össze , de hogy közben a csaj ellenem fordít és te kurvára csak rá figyelsz az már kiborító. teljesen kész.
erre ma elhívsz . jó el megyek . szakítottál vele . én meg azt hiszem , hogy még meg lehet változtatni a dolgokat.
aztán amikor már tisztázzuk a dolgokat hirtelen , elkezdesz nekem pakolni a barátnődről. jó kösz . engem kurvára nem érdekel az a lot
yó. és amikor ezt észreveszed rám kened az össze bajt ami vele volt. na tudod , soha nem gondoltam volna .
nézd. most nagyon fáj .és ...amikor eltört a mécses amikor már késő volt...te megpróbáltál bocsánatot kérni , csak tudod ...
Ne ronts el egy bocsánatkérést
mentegetőzéssel...

domi,):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése