2010. július 27., kedd

hát jó régen írtam már.
eszméletlen jó ez a nyár(: .
olyanokkal találkozom akiket már legalább 2 éve nem láttam és nagyon jó velük újra együtt lenni (: főleg Lilivel (LL) jaj nagyon szeretem azt a lányt:D
új emberek ismerek meg és olyan jó , hogy akiket már jó ideje próbálok kitörölni az emlékezetemből lassan kezdenek eltűnni és magukkal vinni a rossz érzéseket is .
tök sok dolgot tanultam mióta elkezdődött a szünet és már nagyon sok mindent máshogy nézek . rengeteg dolog megváltozott bennem és igazából a javamra vált.
jelenleg nem érdekel semmi és tök jó , mert így nincs mi miatt aggódnom . akiket utálok azokat leszarom és nem idegeskedek miattuk . és főleg nem parázok rá feleslegesen a dolgokra.
imádom ezt a nyarat. csak rohadtul hiányoznak egyesek. leginkább veru
és panni , mert őket szeretem a legjobban mégis velük találkozom a legkevesebbet.
jó sok új dolgot próbáltam ki és baromira mindenben benne vagyok valszeg amit csak kitalálsz.:D
nem volt valami jó ez az év számomra. eléggé meghatározott engem és az életemet is .
kicsit féltem szeretni , mert nehéz olyan sok dolognak lennem ami miatt engem is szeretnek . Minden megváltozik és nekem még akkor is maradnom kell az igazinak , csak hogy én nem tudok és aki szeret annak igazán értékelem a türelmét mert akiket én szeretek tényleg ,igazából azoknak biztos nem volt olyan jó amiken keresztül vittem őket magammal együtt.
és most jóformán már nem érdekel semmi amivel tudom , hogy csak bántanám magamat ha foglalkozom vele . és ez jó érzés leginkább(:
holnap meg ááh megyek partizni . unokatesóm meghívott valami gyerekhez aki állítólag rohadtul helyes , de ezen csodálkozom , mert még 1 hónappal ez előtt elkergette kb a srácokat tőlem . xd na mind1. az unokatesómat meg néhány haverját vágom onnan de különben tök ismeretlen lesz mindenki szal kiváncsi vagyok. de szerintem csak meg akar szívatni azzal a sráccal úgy hogy majd ha nem helyes ha az úgy teszek mintha baromira tetszene és akkor az tuti nem fog neki tetszeni , hogy kavarok valakivel és lepattintja onnan.
na szóval ma ennyit. csumicsővázmegminden.
domi,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése