2010. augusztus 27., péntek

ma megint írtam egy új darabot .
apám szerint olyan lett mint egy horror filmzene...
téll szomorkás . de már próbáltam vidámakat írni csak sosem tudtam jó befejezést találni egyiknek sem.
amúgy ma jó unalmas nap volt.
de kaptam kabátot. ami tök jól néz ki , de jelenleg eléggé felesleges.

nyáron az idős bácsiknak kovászos uborka szaguk van .
hogy van ez?

egész este romantikus filmeket néztem , és elképesztő , hogy mennyi hülyeség van bennük. hogy van ez?

az emberek nem akarnak meghalni.(már amelyik.) de mégis a mennybe akarnak jutni.
hogy van ez?

az agysejtek folyamatosan elhalnak. bezzeg a zsírsejtek...
hogy van ez?

az okos ember hülyéskedik. a hülye ember okoskodik.
hogy van ez?


élni annyi , mint röhögni a halálon és meghalni a röhögéstől.
szép álmokat(:
domi,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése