2010. szeptember 9., csütörtök

tévedtem. asszem én maradok. új irányba fog fordulni úgy érzem az életem. a beszámolót arról h mi zajlott ezen a héten le talán majd leírom. de ha igen, akkor se most. most csak ennyit szeretnék mert nagyon sokat jelent ez számomra:

" érdekes. az emlékek megmaradnak de a barátság elmúlik.:/
tegnap reggel rossz irányba mentem, és a ligeten át kellet mennnem... tawaly ugyanilyenkor egy régi barátnőmmel(akiwel elég csunyan megromlott a wiszonyom:/) jártunk ki reggelnte oda, emlékszem milyen jó wolt. hmm. rájöttem amúgy hogy hiányoznak azok az idők [:
egészwégig newettünk meg mosolyogtunk. mmint nem csak wele, midnekiwel.
pont most írt rám. eznagyon fura.:O
fáj amúgy hogy olyanokkal weszek össze akik rendes barátok és hamisak maradnak meg. mmitn persze nem mind barátom hamis. ( :
most picit bekonnyeztem mert olyan zenét hallgatok ami emlék .:/
kaukázst se hallgatokmár... nem wéletlen... mégis az ment mikor ligeten átmentem... " flóra.

p.

1 megjegyzés: