2010. november 7., vasárnap

a szünet.
a szünet jó volt nagyon.
a nyakamtól lefelé fáj a seggemig
minden.
kék malacot akarok látni.
a legkisebb unokatesóm a nyakamba hányt.
vettem egy pókember jelmezt.
kozsó haja szép.
tudok nyakkendőt kötni.
láttam ahogy hannah montana leleplezi magát. tök durva. levette a parókáját.
szonjával vicces sapkát venni.
a keresztapám rajzolt nekem egy fingó tengerimalacot.
meghalt szálka ):
olyan sok filmet megnéztem , hogy nagyon sokat.
kriszti.
minden nap voltam játszótéren.
minden nap 1 percet arra szántam , hogy hiányoltam a pattogót.
szeretek egy fiút.
panninak csináltam ajándékot.
ismerek egy szumózó nőt.
mikivel mosogattam.
amit először ebben az ágyban álmodok az valóra fog válni.
érezted már , hogy folyton enned kell?
a szünet.
a szünet jó volt nagyon.

d,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése