2010. március 14., vasárnap

03.13 panna.

mai nap..érdekes volt.=/ nem a legjobb de nem is olyan rossz. délig csicsi aztán metróba mentem anyáékkal. betettem jó sok csokit úgyhogy most van itthon tartalékon.:D aztán átmentünk árkádba ott vettem sixbe egy fülbevalót meg elakartunk menni sugárba moziba de aztán haza mentünk és csak Vikivel mentem arénába.(: aztán mozisorban megláttam a lacit magyart és a kismátét.: o alapból nem akartam köszönni mert tudtam h szar kedvem van és akk ilyen flegma geciarc vagyok és egy ideig minden jól ment mellettük vettem jegyet és rájuk se néztem.:'D aztán büfé sorban mögém álltak. ilyet szol laci. csókolom néni. gondoltam vissza szólok,h te csak ne csókolgass de aztán inkább nem.:D elkezdtek beszélni meg minden tök normálisak voltak én meg ilyen geciarc ahogy gondoltam is h leszek ha beszélek velük..aztán elvileg arra a filmre mentek amire én de nem láttam őket.:D nem is baj. ^^ aztán este tök szarul éreztem magam h olyan izé voltam és írtam egy sms-t,h ne haragudjanak.=/ aztán megbeszéltük és most elvileg minden rendben.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése