2010. március 15., hétfő

14./15.

Hát..tegnap nagyon semmi nem volt. egy gyerek megakart szívatni..és nagyon élvezte ,h most szívat csak rohadtul szánalmasan csinálta.:'D nagyon másra nem is emlékszem a napból.:"D
15..ma.:D hát elég jó volt.:D reggel kellett mennem matekra..1 óra. túléltem.:D az rosszabb volt,h szarul voltam és a nőt majdnem lehánytam.:D aztán verával meg katinkával mentem moziba.:D nagyon édes volt katinka. LL verával meg megbeszéltük amit megkellet..;D már csak egy dolgot nem értek de annak is utána járok.:D aztán most még este elkísértem juditot a moszkvára találkozni zsófival mert tételeket kért tőle.:D kicsit szakadtunk végig.:D tömören ennyi. ;D panna.
14.-e : érdekes nap volt . ibs-en voltam és telómat valszeg ott hagytam :D *ész* . utána társaságunkkal elmentünk mekibe meg toltunk egy telókeresést a környéken : D kemény volt ahogy srácok tudtak figyelni :P na de persze nem lett meg. :( 15. -e : többnyire uncsi. de aztán szolfiról (szolfézs) felhívtak és elmentünk moziba velük. :D az a villám tolvaj... nagyjából semmire se emléxem belőle : D de vicces volt . alig voltak rajtunk kívül .csak az előttünk ülő csajszi már nagyon ki volt bukva ránk xD mondjuk nem volt valami kedves tőlünk amikor röhögés közben a táskájába ömlött a kólánk... aztán mentünk törzshelyünkre : D beszélgetni meg ilyenek :P aztán hazamentem. és tanultam , mert következő nap már dogát írtunk. na hát kb ennyi volt (: . puszi . domi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése