2010. március 17., szerda

16/17

16. nem volt túl esemény dús nap..tesi..nem volt bhöm szal bejött egy tanár és így mondta nekünk h mozogjunk mi ránéztünk és beszéltünk tovább..:D aztán bioszon semmi nem volt..nem osztották ki a dogát. matekon doga..rem jólesz.(yn) angol semmisemmi..:D merő unalom. kémia..azt utállom a legjobban szal ennyi elég is.:D meg két média..ott lehet aludni.:Z aztán este edzés és andi szülinap. utólag is b. sz. andi.(: ja meg lucáé is.:D szal b. sz. luca.:D aztán szenvedtem a fizika kiselőadással.:D
17. éneken a tanár kitalálta,h cseréljünk helyet a fiúkkal..szal most rosszabb helyem van.=/ de m1. túlélem.:D aztán föci..az jó volt..firkáltam a padot plusz átültem csenge mellé amikor nem figyelt.:D fizika..marko kitalálta,h inkább adjam elő következő héten,h menne a picsába.:Z magyaron jött egy kistanár..meg írtunk szent péter esernyőjéből..el se olvasta kb senki.:D tesin röpiztünk..alég nevetséges volt.:'DD ofőn meg egy ilyen hülye tesztet kellett kitöltenünk a sulival kapcsolatban..nagyjából ennyi.:D napáá. panna.

17: szar nap...
suli. már itt kezdődik ... az órák unalmasak voltak nagyon. bár annak örültem , h kémiára vamért berek nem jött be. aztán többi órát nem is részletezném (dügunalom). suli után elmentem verával angolra és utána beültünk mekizni még a zongora órája előtt.
aztán haza sántikáltam. zongoráztam kicsit otthon . na meg kajáltam . jó sokat :D *dagi leszek ):
na puszinyuszi. :D jó8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése