2010. március 18., csütörtök

thursday.

ma elég érdekes nap volt..első óra töri..ezen kb csak aludtam meg írtam sms-t flórának.(: aztán kémia..rettegtem,h én felelek de aztán senki mert ilyen kedvében volt az albi.:D aztán bioszon kaptam egy 5öst.=) utána matekon meg egy 4est. magyaron semmi nem volt. kaptam egy minuszt mert nem olvastam el a szent péter esernyőjét szóval jövőhét szerdán nagyszünetben kell majd beszámolni róla úgyhogy elkéne olvasnom vlm rövidített változatot.:D 6.óra meg egy ének volt.. úgy volt,h írunk dogát szal kivágtam azt a lapot a könyvből de aztán mégse.:'D óra után ott volt flóra és tegnap kibékültünk szal most jó volt..bár van olyan szar érzésem..de m1. délután flórával beszélgettem kicsit aztán persze mikor ott volt a moszkó rögtön hazament..=/ meg mikor mentem haza összefutottam sárival..megkérdezte mennyi az idő én meg,h mért utál?:D és akkor most elvileg meg lett beszélve de nemtudom..=/ meg most elvileg luca is utál amit nem értek miért mert neki végképp nem ártottam. sári megkért várjam meg vele lucát szóval suli előtt ott vártunk rá kb 20 percet.. sári mondta,h tőle is kérdezzem meg,h miért utál,h ne csak ő érezze magát kellemetlenül.:'DD aztán végül nem volt kedvem szal hazajöttem. ma még most megyek angolra és tanulnom is kéne de semmi kedvem hozzá..=/ hát tömören ennyi.(: ja meg domit elhívtam váraljára mert 1jén megyünk le és kb senki nem jön szal kell társaság.:D meg anya bemegy pusztaihoz hétfőn.-.-" rem nem lesz semmi para.(yn) na de most mennem kell. csókpuszpá. ( L ) panna.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése