2010. március 19., péntek

pééntek.

ma első óra unalom..napi korpa tartott órát..-.-" aztán matek csapatmunka..legalább nem kellett kb semmitse csinálni.:D angolon meg jött egy új kistanár. tök jóarc volt.:D föcin meg szintén semmit nem csináltunk szal nem volt nehéz nap. délután vikiékkel hülyéskedtünk aztán flórával találkoztam volna de aztán mégse.=/ és akkor hazajöttem bámultam a tv-t aztán elmentem edzésre.:D edzi előtt felhívtam lucát és beszélgettünk..és megbeszéltük,h most mi van mert már nem tom mióta nem is beszéltünk..és aztán edzi..csbbcs kicsit az agyamra ment néha..már kiabáltam vele.:D de m1..legalább kiadtam a dühöm.:D meg vasárnap meccs és szart se tudok.:'D na m1.. után szép lassan hazabotorkáltam és most meg megyek ki mert ilyen itt vannak tesóim van.:D csókos. LL panna.


tyűűű. hát ez a péntek is valami egészen érdekesre sikeredett.
első óra tiszta szar. angol ... megint tanár behozta a jó kis gitárját , ami alapjába véve nem lenne rossz. csak 5 éveseknek való dalokat énekeltet velünk , ami már kezd lassan kurva gázba átmenni...
aztán matekon semmi , majd jött a fizika : D na az a tanár... egy őrült tudós hozzá képest... pfff. : D
kicsit kemény. múltkor a pénzét gyújtotta fel véletlenül. bár dupla fizika , azaz két óra egymás után már kicsit megerőltető.
utána biosz. feleltünk. ennyi.
utolsó két órán jött vami psziho nőci , h fejlessze az osztály összetartását vagy mit.
utána haza mentem . aludtam. aludtam. ennyi (:
puszi. domi. (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése