2010. március 22., hétfő

weekend.

szombat.
semmi különös nem történt.
délkor felkeltem.(:
aztán mentünk mamáékhoz.
ott elvoltunk pár órát és mamával nem tudom mi volt de kb semmit nem hallott meg nem vett észre és nagyon vicces volt..komolyan ilyen még nem volt szerintem,h családdal így szakadtam volna.:D
aztán hazajöttünk.
itthon tanulnom kellett volna de aztán lusta voltam így maradt a gép.(:
tömören ennyi.

vasárnap.
korán kellett kelnem,mert meccsünk volt.
volt egy plasztik picsa. természetes barna bőr természetes szőke csíkok a hajába és nagy rózsaszín műköröm..mind ez egy röpi meccsen..
egyébként eléggé égtünk.:'D mondjuk úgy,h..nem voltunk a formában.: D
aztán mindenki kapott arany érmet meg oklevelet.:D
jajj meg bokay-ak olyan brutál erősen szerváltak kajak féltünk tőlük.: D
aztán kb ennyi..
hazajöttünk és este jöttem editék meg lili örsi boti luca.
ők itt tettek vettek a szobámban és meg közbe gép. nemkocka* : D

csók.panna.


szombat:
felkeltem. átöltöztem . olvastam egy kicsit . utána hugommal elmentem west end-be , mert teljesen be volt zsongva az 'alice in wonderland' c. filmtől. : D és senki se volt hajlandó vele elmenni. szóval kénytelen voltam én. aztán jött apám és benéztünk boltokba. vettünk napszemcsit.
őőő hazamentünk és elkezdtem tanulni , mert kövi héten csomó témazáró lesz. -.-"


vasárnap:
őőh. nagyjából semmi. de téll. aztán 4-re el kellett mennem színházba , mert osztállyal meg kellett nézni az othellot.
ennyi : D

köszi.puszi.domi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése