2010. március 26., péntek

friday :D

hátma..:D
magyaron szuundi aztán matek ott tételt vettünk.-.-" meg senki nem felelt.
utána dupla angol..kijelenti óra elött pusztai csengének meg nekem,h majd beszélni akar velünk úgy beparáztunk,h mit csináltunk azt kiderült,h csak annyi,h ofő helyettesünk besértődött mert mi hívtuk fényképezésre és nme pusztai de oylan szintem,h else jött és hozzá se szól a pusztaihoz és nevelési nem tom mire se ment el.:'D kicsit szánalom..:D de basszus egy felnőt ember és érted..:D
aztán föcin nme tudtam követni pokkot és akkor így elvettem a vikinek a papírját amire írt mert nme volt füzete és így odajön elveszi mondja viki h de tanárúr az az órai munkám és akor vissza teszi lemegy és még pofáz nekem ,h de mért volt nálam mondom mert nme tudtam követni erre így mondja és elvetted és visszattted. :'D aztán ázsia.. teljesne kivotlam.:'D rita annyit keresett olyan geci nadrágot.: D aztán vet cipőt.:D meg átmentünk pólusba ott ettünk és hazajöttünk. ennyi.(: meg még itt az egész nap.:Z jónapvoltlesz.(: panna

már egy hete a röpikupára készültünk. a csapat is megvolt meg minden..tökre felvoltunk dobva erre amikor odamentünk a szervezőhöz jól kicseszett velünk mert a másik suliból jött emberekkel (akikkel panna szerint egy hangban vagyunk.:'DDDD) nem játszhatunk. végülis csak ennyi rossz volt ebben a napban mert különben egész jól elvoltunk a nélkül is. délután a megmaradt időmiatt lent maradtunk az udvaron és segítettünk a graffitiseknek a képekben mert mi olyan menők vagyunk.:'DD után meguntuk és elmentünk a ligetbe sétálni aztán visszabandukoltunk a suliba és benéztünk az RDJ-re mert a mi sulinkban olyan is van.:D na most nem jó az agyam nem emlékszem mi volt főleg,h ez nem is az a péntek amit panna írt.:'DD na m1. puszicsók. domi. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése