2010. március 27., szombat

sat ^^

reggel felkeltem 8kor. O.O h mitől azt nem tudom.: D de rita is felébredt szal aztán kami is.:'D
megnéztük az esti film végét aztán lementünk kockulni.:'DD
tegnap este szivattunk pár kretén vipes gyereket.xD nagyon nagy volt.:D meg gara úgy próbált oltani minket..hát mi szakadtunk rajta.:'DD
meg ellógtuk edzést vagyis csbbcs úgyse volt csak kacsa szal nem lett volna sok értelme elmenni.:D helyette vásároltunk. :D
1 körül hazajöttem és átöltöztem és mentünk mamáékhoz mert névnapja volt. és bekajáltam és mentem tv-t nézni és bealudtam.:'DD
miután hazamentünk rita hívott westendbe kittivel és brigivel.: D oda is elmentem aztán estefele hazajöttem és leültem a gép elé..máshoz nem volt erőm.: D azt most még lenne pár ezer dolgom..de sztem ellesznek halasztva és csak párszázat csinálok meg.: D szal megyek iss.
csumiii.(: panna


"Fájdalom az, amikor a szerelem ott van melletted, és te nem
tudod neki bevallani
Fájdalom az, amikor tudod, hogy mit nem szabadna érezned, és
mégsem tudsz ellene semmit sem tenni
Fájdalom az, amikor szenvedni látod azt, akiért mindent
megtennél
Fájdalom az, amikor csendben maradsz, pedig kiáltanál..."
dOmI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése