2010. április 15., csütörtök

(:

hmm. hát bocs,h olyan régen írtunk de majd most.(:
bioszom 4es lett. és furcsa mert máskor egy 4esnek kibaszottul örülök de most 5öst akartam.: D na m1.. tanár megdicsért,h egyedül is megtudom csinálni jóra miközben lilla nézett nekem egy csomó mindent ki a könyvből.:'DDD
aztán délután kinga elkezdni nekem,h pannabocsii. mondommiva? miért? mert utálsz?:'D és mondja aha. hátoké. de kérdezem,h ez így most h jött? és akkor mondja,h hát megunta,h mindenki lóghat velem csak ő nem.xD jóólvan.:'DD de nem baj. én örülök,h most akkor elvileg jóban vagyunk.(:
egyébként linus agybeteg.:'DD eddig is tudtam,h hülye de ennyire.xD

ma nem láttam őt.♥


panna.(:


aaaj. szarul vagyok és legszívesebben mindenkire ráöntenék egy konténer szart.néhány kivétellel pl. pannimat (: . [imádlak habcsók. LLL]
egyfolytában másra gondolok , mint amire kéne. ma semmit se tudok megcsinálni normálisan. nem röhögni , de még a húgom is reggel amikor bejö. tt ráöntötte a cookie cripset a frissen mosott ruháimra ^^. ja és elhagytam a diákom a bérletemmel együtt , annyira jó vagyok , h ez már hihetetlen. amúgy föci dogát most kaptuk vissza , hibátlan 5-ös. de nem örülök neki túlzottan ja és a leendő pasikáddal szoktam haza fele menni [nem a leendő pasikám.] , de egymáshoz sem szólunk szóval mind1.
ja és ropogtassa ki valaki a hátam. köszi. puszi. : D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése