2010. április 19., hétfő

már magamon se tudok kiigazodni..

tegnap építettem gyurma várat Fruzsival. ♥ ma meg kicsit fárasztó napom volt. suli után rögtön fogszabi. onnan posta. onnan matek meg kémiát is átnéztük.. fél 8ra haza is értem kb.(Y) de suliba kézműn csináltuk díszletet és nagyon vicces volt.:D kimentünk a hátsó udvarra órán és ott graffitiztünk.:D szakadtunk kicsit.:D meg ugye üvölt a zene a feeling kedvéért..:D meg most még át kéne néznem a kémiát mert holnap doga.=/ de olyan fura közérzetem van. én se értem. egyrészt hiányzik Ő meg ilyen hiányérzetem van. de nem tudom h mitől. meg mintha valami történt volna amiről nekem nem szóltak. és titkolják előlem ,h ne tudjam meg. na mindegy. remélem hülyeség ez az egész.(: és ami a legfurább,h mostanában sokat gondolok . pedig semmit nem érzek iránta már. vagyis így gondoltam eddig. de most.. hiányzik az ami volt és mostanában sokat gondoltam arra,h igazából én tehetek az egészről,h olyan vége lett amilyen és hogy nagyon szeretett amit akkor nem vettem észre. sőt.. akkor még én voltam néha bizonytalan,h úgy szeret e ahogy én őt. pedig ahogy így visszagondolok most már.. ő sokkal jobban mutatta a szeretetét és én nem adtam meg neki azt amit ő nekem.

már magamon se tudok kiigazodni.=/


panna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése