2010. április 17., szombat

ápr.17.szombat.

jónapjónap.(:

matyi haza jött végre és csak 2 hét múlva megy vissza az anyjával angliába.
szóval , hát elmentünk lazulni. : D többnyire sétáltunk és fura kiejthetetlen nevű dolgokat ettünk. aztán közben elmentünk egy video téka előtt. és wtf? kék arcú emberkék mászkáltak. valami forgatás lehetett szerintem.
aztán hazamentünk.
a nap további részében egy szomszéd csajjal voltam , mert annyiszor megígértem már neki , h csinálunk vamit , h már kezdett szánalmassá válni a helyzet. szóval beültünk mozizni . aztán hazaténferegtünk. és most meg írok. ennyi. helloszia.domi(:



hátholkezdjem.:D elment luca és akkor msnen elkezdtem beszélni f-el aki idegesített egy szöveggel.:D és akkor mondom neki ha mégegyszer ezt mondod odamegyek és megverlek. aztán mondom neki pil 30 és beszélünk. és akkor kiírtam ,h elmenet csicskát verni.:D így felállítok hozzályuk. elvoltunk kicsit.:D olyat kotyvasztottunk. meg nagyon csúnyán nézett ránk egy néni mert "tiltott" helyen voltunk.:D meg jajj. sokat hülyültünk. aztán elmentünk zsannáék felé de hallotam,h zsanna mondja,h ne menjek meg más bajom is volt és akkor bosnyáktól én haza jöttem. leültek mellém ilyen nagyon félelmentes emberek. egy pasi a csaja meg a kutyájuk akit ha jól vettem ki a bsezélgetésből most találtak meg. és a pasi így bevette a szájába a kutya fejét. legalábbis próbálkozott. nagyon brutál volt. aztán fel is álltam. és hívott zsanna,h mért nem mentem mondom mert hallotam,h enm akarod meg stb.. mondjuk nem ez volt a fő dolog de hát most nem volt kedvem ott traktálni.:D meg kérdezte,h most haragszom a flórára..gondolom flóra kérdezte.:D de hát mér haragudnék?:'D én hagytam ott.:'DDD nem is értettem na m1. aztán haza vonszoltam magam. és kb ennyi.:D ja meg judit odaadta a karkötőit amilyeneket akarok. *-* szal tiszta jó.:D nacsumii. LLL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése