2010. május 21., péntek

faszooom. domi elcseszte a gépét és sose tud írni..-.-"
am kibebaszott kurva jó nap.:D vagyis ennyire nem.:'D de jó néha túlozni.:D
öhm délelött szar volt. csak az volt jó ,h 4 óránk volt meg nyelvtanon rabszolgáztunk ( ahogy lilla mondaná zsidóztunk.:'DDDD )
utána úgy basztuk a rezet. aztán domival meg verával leléptem mekibe. aztán nem akartunk visszamenni szal liget. elvoltunk kicsit.:'DD
visszamentünk suliba vera meg elment zenesulijába valami fényképezésre.
bemegyek. azt látom,h a KURVA RAJ osztályom harcipuszizik. mondom wtf? egyik gyereknek eltépte az a ribanc a pólóját.-.-"
na mindegy amikor odaértem akkor mentünk pont berendezni a színpadot.
hogy is mondjam.. elég szar volt.:'DDDD de legalább lehetett nevetni a bénázásokon. volt ahol még azon se lehetett. a béseké viszont iszonyat jó volt.:D mint mindig mondjuk.:D
aztán meg néztük még az összes többi előadást. a zsűri 2 óráig kb hozta a döntést..-.-" ott a színpadon táncoltak meg vonatoztak. hát öhm.. érdekes volt. aztán ki is mentem. meg olyan szar kedvem volt.=/ de hát túléltem. de még nme is meséltem,h mi volt az egyik szünetben. lementünk a hídra és 2 srác ott focizott. felrúgták a fára a labdát és nem bírták leszedni. akkor amikor nem figyeltek odamentünk és elkezdtük rázni a fát.:"DDDD persze mikor mentünk volna el onnan akkor jöttek. na akkor megfordultunk és kimentünk a kolinál. aztán be a suliba ki az udvarra. ott mutogattak ránk,h ez most mi?:'DDD szal kicsit leégtünk.:D ésés holnap megyek sárival meg verával annak a sexmániásnak pólót venni.:'DDDDDD

és. elmarad 23-a. -.-"

"Önhibámon kívül elmarad az S.O.S. Máj. 23. -ai esemény.

Nem az én hülyeségem, nem az én tapasztalatlanságom, nem az én figyelmetlenségem miatt.

Többet nem írok róla. Kezembe veszem a dolgokat és csinálom." matyofreak

nacsőőőő.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése