2010. május 30., vasárnap

jézus tegnap.:D orsival virággal és stickel mozi.:D egy óráig gondolkodtunk h mit csináljunk mozi után és közbe láttuk a mikulást és énekeltünk.:'DDD aztán elmentünk elvileg a feneketlen tóhoz de nem jutottunk el oda mert először elmentünk mekibe fagyiért aztán stick haza ment és elmentünk jindához és megoldottuk,h nyitva legyen a kapu.:'DD aztán nem mentünk fel.xD úgyhogy elmentünk singer-hez és hát a lakása.:O elég érdekes.:S aztán virág is haza ment és orsival még beültünk mekibe. de aztán ő is ment szal én is hazaindultam. gondoltam áthívok valakit vagy én felmegyek valakihez mert még csal 7 óra volt de senki ne ért rá.=/ úgyhogy hazajöttem.anyáék 1 körül értek haza szal éjfélig enyém volt a tv meg bezabáltam mindent.:D domi hívott olyan 11 körül és 1-ig beszéltünk kisebb szünetekkel. de jó volt mert olyan volt mintha lenne velem valami baja,mert suliban is olyan fura volt és régen volt ilyen mint tegnap este.(: meg folytattuk a luca és márk avagy egy bazi nagy kurva lagzit.:'DD majd ha egyszer befejeződik akk ide is fel fog kerülni.:D ma meg tanulnom kéne mert az a kurva pusztai 3,8-ra nem adja meg a 4est.-.-" ja és domi is fog írni lassan már elkezdte csak 5 percei vannak kb és még nem tudta befejezni.(: na m1. most megyek. majd még lehet írok.
pacsii paa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése