2010. június 1., kedd

hát most így kicsit kivagyok.
mármint ma most semmi nem volt. kiszámoltam,h átlagba semmit nem javítottam.=/ mert most több 5öm van meg az egyik 3mas 4es lett de több a 3masom..
na m1. flóra még régebben hívott cometre. igyenjegy persze.:D de nem hiszem ,h elengednek majd bizi után.=/ de nem is ez a legnagyobb bajom. hanem hogy ugye a lucának elmondott valamit a máté és luca megkért,h ne utaljak rá,h tudom mert ha igen akk nem beszélünk többet. jó oké. nem tettem mert nekem fontos a barátságunk erre olyat csinált a hátam mögött.-.-" nagyon kiakadtam rá. vagyis nem is az. csak nagyonnagyon rosszul esett,h hogy képes erre.
am csak 4 óránk volt ma meg holnap is.(:
tesin fetrengtünk míg a lilláék ping-pongoztak.:D át se öltöztünk meg semmi.:D 5öst kaptam.
aztán bioszon kaptam egy 1est.-.-" ilyen hülye mínuszokból gyűlt össze.. 3mast kaptam.
matekon ilyen testeket kellett csinálnunk a project szarhoz és kornai a végén adott csokit annak aki végzett óra végére.:D 3mast kaptam.
angolon meg semmit nem csináltunk. pusztai elmondta,h hogy lesz a múzeum meg minden egyéb. és h mit mutatnak a tendenciák az órai teljesítménnyel kapcsolatban.:'D 3mast kaptam.
kötelezőt még mindig nem olvastam el.:'DD
elöbb megnéztem pár how i met your mother részt mert life unexpected már nem volt.(:
namostennyi. panna voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése