2010. június 3., csütörtök

hátígymamúzeumvolt.:D  jó szar volt.:'DD dee ott volt kinga meg csányi meg laci és így velük valamennyire elvoltunk. meg csányival 1óra alatt összejöttünk és szakítottunk.:'DD megmeg semmit nem gyűjtöttem pedig kelett volna mert holnap plakátot kell csinálni belőle.:'DDD na m1.:D most meg elvileg mindjárt jön flóra cuccaiért. meeg megnéztem laci blogját és ma ezt írta: 

"meg wolt bnőmmel 'szórakoztunk'.;$
lehet h még mindig szeretem?:O:$:/"^^
remélem nem olwassa..x'D:$
meg wmiért utál engem : o
nem wágom h mért.
"    :OOOOOO

meg elmentünk kingával westendbe és megörökítettem a tetőn az egyik padon csányi iránt érzett szerelmem.:'DDD meeg szereztünk underground store-ból matricát meg fájlaltam a szívem,h nincs olyan sok pénzem.:D    namajdmajdmégirogatok.:D

paa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése