2010. június 4., péntek

NAGYON szeretlek titeket (: (LL)
olyan csúcs szuper jó volt a ma második része. (: de azt így már pannimtól hallottátok. olyan jó barátaim vannak. úgy örülök (: . csak ma olyan fura volt. mármint . én nem tudom ,h mi van velem . de szerintem panni is ugyan így van most magával.
az a srác... mért tetszik? mert nem is azért mert olyan hű de helyes lenne (persze nem ronda.:D..sőt:/) . de olyan szomorú vagyok e felől viszont . nekem úgy hiányzik év eleje amikor még minden tök simán ment. és teljesen össze vagyok zavarodva. egyszerűen olyan hülye vagyok és ááááh szomorú... bocsi de nem nagyon tudok semmi értelemeset ma összehozni így. össze vissza gondolok mindenre ami 'velük' van kapcsolatban. és fáj...néha igen. és most depis hangulat van szóval mindjárt felhívom pannit , h panaszkodhassunk egymásnak (: (L)
de ezt ma nagyon megtanultam minden esetre:
"A barátság mélyebben van , mint a szeretet , és mélyebben , mint a szerelem"
és én nagyon jól tudom , h mindig számíthatok majd rájuk és kurvára szeretem őket. és már nem annyira zavar ez az egész dolog (mai beszélgetésünk panni ligetben) , mert tudom , h pár hülye srác miatt nem szabad aggódni meg minden , mert ők elmúlnak , remélem el is felejtődnek majd , de a barátaim (főleg akik ma ott voltak ligetben , meg mekiben (: ) ők mindig megvédenek és velem lesznek ha baj van . (LLL)
viszont:
"ha úgy tekintesz a múltra hogy belelátsz a jövőbe megláthatod magát a leendőt, de ezzel elkúrsz valamit.
tekints a mára, ne nézd a múltat, szard le a jövőt.
Viszanézhetnék de az mire lenne jó? Csak úgy játszom a hülyét a jelenben, mint királyfi a mesében."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése