2010. június 5., szombat

ejj.:D

mostnagyonboldog.(:                                                                                                                             tegnap este domival ugye beszélek és ilyet szól,h elaludt a tomi és ideteszek szerintem a lábához egy danonet hátha belelép reggel. mondom akkor már kend rá a pofájára az egészet.:'DD és rékente és nem ébredt fel.:'D   aztán laci írt sms-t nekem.:OOOO  tökre csodálkoztam de végülis örültem neki.(: főleg ha nem átbaszott.:'DD ésés bravo ottora is megpróbált rávenni,h mégis menjek de alapból szüleim úgy engednek,h ha lesz valami nagy aki ott van meg hazahoz.-.-" de mit gondolnak? perszee. majd ott partyzok valami felnőttel.:'DDD meg simán behazudhatnám,h valamelyik ismerősömnek aki még ott lesz annak megy valakije és haza is hoz de félek,h beszélni akarnak vele és akkor meg szopás.:'DD meg ugye azt már tudják,h flóra végül nem mehet mert amikor mondtam,h mégse megyek akkor mondtam,h részben ezért is. dede szerintem minden esetre elmegyek domival valahova délután.(: meg verának is kell ajándékot venni.^^ ésés nagyon boldog szülinapot verííí. LLLLLLLL   imádlak.(:

namostennyi. csumii. pp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése