2010. június 18., péntek

Tenyere átszaladt a lábamon, majd a hasamon keresztül a mellkasomra kúszott. Hiába próbáltam volna tiltakozni, a testem megdermedt. De az igazat megvallva eszembe sem jutott ellenkezni. 
-Ne hagyad abba!- suttogtam, amikor a fiú keze ismét a nyakam felé vette az irányt.
-Jó! - válaszolta férfiasan mély hangján az idegen.
Néhány másodpercig megpihent a nyakamon a keze, erős ujjaival lágyan masszírozta az izmaimat. Aztán hirtelen rászorított. Tüdömből pillanatok alatt kiszökött az összes levegő. Fuldokolni kezdtem. Szemem hatalmasra nyílt, orrlyukam kitágult, a szám pedig oxigénért kapkodott. Fájdalmat ugyan nem éreztem, de pontosan tudtam, hogy a fiú meg akar fojtani. Közben pedig édesen mosolygott rám! Védekezni próbáltam,de bénult végtagjaim továbbra sem moccantak. Körmömet belemélyesztettem a lepedőbe.
-Meg fogsz halni! - visszhangzott fejemben Sunny jóslata.
Másodperceim voltak hátra. Senki sem fog megmenteni. A légszomjtól hullámzani kezdett körülöttem a szoba. Eljött értem a Halál!    A Leszármazott

       mert a közös könyvünk.(: ♥

                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése