2010. június 7., hétfő

Tudod mit álmodtam? A kék ruhámban voltam. Abban a gyönyörű Amisu ruhában ,amit karácsonyra kaptam és amit áhítattal tartogatok a 14. szülinapomra. Számomra az a világ legszebb öltözete(:. Reménykedtem , h abban igazi hercegnő leszek. Egyszer az életben :/. Na szóval rohantam...és mindenki ott állt körülöttem. Azt mondogatták , h milyen jó ,h együtt vagyunk és , h mennyire szeretsz engem. De én csak futottam és futottam. A sulihoz értem ami tele volt. Feltéptem az ajtót és kerestelek. De nem voltál ott. De tudtam , h nem leszel.:/
Milyen nehéz megkülönböztetni az álmot a valóságtól . De az álmot ki lehet kapcsolni , viszont a valóságot annál kevésbé. Bárcsak lenne egy 'mentő övem' , egy csipeszem amivel ki tudnám zökkenteni magamat az életből ... de az álom csak egy árnyék , az esős valóság eltakarja...
domi,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése