2010. június 7., hétfő

heyhey.

holnap van az utolsó nap. : DDDD
szóval most így jó. bár nekem nagyon fog hiányozni a Radnóti.LLL mert szerintem mostmár tuti elvisznek..
na lényeg,h ma semmi nem történt és szar nap volt.xd
bár azok a cetlik domi.:'DDD LL
meeg történt egy érdekes dolog ma de azt inkább nem írom le.:OO
és most ilyen nagyon fura érzésem van.=/
és basszus! most tök rosszban vagyok az osztályommal. mármint így nikit utállom a többiek vagy engem vagy csk simán más társaság. fiúk többsége szánalmas és akkor most van 1 gyerek akivel jóban vagyok?! : s
na de csak 3 napos lesz a tábor. túlélem. asszem. =/
remélem nomádba és csillebércre elengednek. (yn)
na most ennyit mert nem igazán tudok mit írni.=/ 

"a rasszizmus mindenütt jelen van..a zongora fekete billentyűi rövidebbek."

panna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése