2010. június 6., vasárnap

bravo otto.(:

na az van hogy vera rávett,h menjek el vele bravo ottóra. és el is mentem. (:

ott volt a váradi, pogi, tami, csuka, martin, laci, vera meg még egy srác de annak nem tom a nevét.:D meg összefutottunk barbivalés mondta,h sajnos luca nem jöhetett el mert kapott egy 2est angolból. :D meg láttam dorkát de nem ismertem fel elösször aztán már nem voltam ott h köszönjek amikor rájöttem,h ő az.:D niki és kinga..niki felsője. hát az valami szörnyű volt.:D aztáán kinga lajtai enikő stöckl anna és dorina. hát gyönyörűek voltak. :'DDD mármint kingával nem volt baj csak hát a többi.:'DD ja és láttam zsannáékat is.(: 
na szóval hát jóvolt összeségében..kaptam autógrammot de selytelmem sincs,h kik ezek.:'DD megmeg AFC.♥ de a végén sp..kicsit sok volt és szar.:'DD és puskás peti öccse olyan édes volt.:D a telefonom meg a pénzem laciéknál maradt. kicsit féltem a cuccaimat.:D de visszaadják majd ma. szal bocsi domi,h nem hívtalak csak nem volt miről.=/ na most erről ennyit..(:

"lent a parton ahol dobáljuk az italt a szégyenlős lány style tökre kihalt.."

panna.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése