2010. július 2., péntek

maa.. hát fárasztó volt.:D
felkeltem 3/4 9kor ettem fürödtem felöltöztem fogat mostam elkészültem és 9kor indultunk is nővéremmel.:D
először huszár utcánál leszálltunk a buszról mert be kellett néznünk egy turiba de aztán hamar ki is jöttünk.:'DD aztán akkor lesétáltunk blaháig onnan megint busz ferenciekig.:D
ott leszálltunk és hát váci utca meg vörösmarty tér. ott vettünk egy szoknyát meg mindenhol körülnéztünk és mivel nekem csak arénás kártyán volt már pénzem én semmit nem tudtam venni juditnak meg nem volt méretében amit szeretett volna.=/
aztán akkor elindultunk hazafele és olyan 1 körül volt már szal itthon ő evett mert nagyon éhes volt. pihentünk kicsit aztán indultunk arénába a kártyámmal..:D ott vettem még 2 felsőt meg benéztünk pár boltba. judit is vett 3 felsőt. meg az a saru ami a vörösmarty téren nem volt a méretében az itt volt szal azt is megvette.:D de sietnem kellett szal nem nagyon voltunk ott sokat csak 1-2 órát. meg én vettem kaját is.:D
akkor elindultunk hazafele de még bekellett mennünk a récseibe nekem kaját venni holnapra meg dm-be be kellett néznünk meg judit akart dobozt amibe tud pakolni. szal ott is elvoltunk 1 órát kb. 4re haza is értünk. akkor ettem meg pihentünk.. azaz tv.:DDD ezek után elkezdtem bepakolni holnapra.:D egész gyorsan megvoltam.. szerintem kb másfél óra alatt készen lettem.:D akkor lezuhanyoztam meg elkészültem és 7kor mentünk ismét arénába.xd csak most moziba.:DDD megnéztük az eclipset.:D hát nekem tetszett.(: aztán dani hazahozott minket és kb ennyi. kicsit elfáradtam.:D  meeg apa vett nekem nutellát.*-* LL


ÉSÉS HOLNAP BASSZUS!!!!:OOO

már nagyon várom.(:
és hát akkor 11-e után leszek. dee lehet h hamarabb ha dorisz hoz laptopot és lesz wifi.:D nacsum paanna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése