2010. július 11., vasárnap

c s i l l e b é r c !
eszméletlen iszonyat kurva jó volt.(: ♥
hát ennél jobb tábor nem létezik.:DD
már most mindenki nagyonnagyon hiányzik.=/ de most majd meglesznek szervezve rendesen a talik.(:
és a tegnap este. xd hát az kész volt.:DDDD 8tól fél1ig dizsi meg vptünk  meg hát úgy megvoltunk. aztán takarodó azaz kimentünk inni a medencéhez.xd ott először tök kevesen voltunk iszogattunk .. jó volt csak fogyott a pia.xd szal elmentem a táborba milánékat meg hasonlókat kereseni h jöjjenek márki piával együtt..:DD aztánnagy nehezen a borgulyáék kijötten és hoztak valami finomat már nem tom mi volt az.xd meg viktor is hozott valamit de a szemét nem adott nekem. meg közben megittam valaki sörét meg valaki cigijét is elszívtam.xd 
akkor egyszer csak 3 körül meglátjuk lacikát.xd hát akkor gyorsan elindultunk a másik irányba. és akkor a házunk előtt még beszélgettünk meg metaxát ittunk vagyis én nem mert volt már bennem annyi pia h nem bírtam kivenni a kezükből ők meg nem akartak adni.xd meg marci behányt életében először piától. meg egy másik csaj éjszaka 2 órán át hányt..=/ na aztán így kimaradtak dolgok az estéből de tudom,h kimentünk a focipályára aludni de egyszer csak felnéztünk és több ezer szúnyog volt felettünk szal bementünk.xd vagyis vissza. és akkor itt már sztem mindenki elment aludni a dávidon a martinon a bencén a lillán a rékán és rajtam kívül. vagyis senkit nem lehetett látni. akkor ott szenvedtem néha meg dávidon aludtam.(: aztán egyszer csak feltűnt detti és csatlakozott hozzánk. már nagyon készek voltunk. elkezdtünk fogkrémezni és kurva nagy volt. racsira 1 tubust rákentek meg 2 pofont is kapott és nem kellt fel.xd de dorinát felkeltették és akkor kimentünk vele együtt a medencéhez olyan 5 körül és a bencét belökte a dávid ruhástól és telefonnal együtt.xd nemgáz. chö. dehogy.:DDD
aztán akkor még pinpongotunk meg ilyenek de akkor már télll kurva fáradt voltam. ja és ez előtt mikor csak ültünk és beszélgettünk elmentem aludni mert nagyon kész voltam és akkor aludtam kb 10 percet persze nem bírták ki h ne fogkrémezzenek össze..:D na hát tömören ennyi volt az este.:DD
panna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése