2010. július 15., csütörtök

na hát most úgy megint elkezdtem élni.:DDD 
tegnap voltam briginél meeg aztán 7 kor taltam verával aztán westend aztán meg náluk aludtam.(: annyira édesek a hugai szerintem.:DD

na hát ma meg G Ö D ! :DD
hát ez szerintem elég jó nap volt.:D 11kor taltam nikivel és akkor majdnem lekéstük a vonatot de aztén mégse.:DD aztán leszáltunk felső gödön és egy kurva nagyot kerültünk a strandhoz.:'DDD aztán kb 1 másfél óra alatt oda is értünk.xd akkor ott elvoltunk pár órát aztán elindultunk fél5 körül hazafele. de gondoltuk felhívjuk somot h engedjen már fel magához és adjon hideg inni.:DD hát mi gödön voltunk mert kurva sokat sétáltunk a strandtól ő meg felső gödön lakik. lusták voltunk várni vonatot szal lesétáltuk a rohadt melegben az aszfalton.:'DD kicsit szenvedtünk de am jól elvoltunk.:DD akkor megérkeztünk a felső gödi állomáshoz és oda kijött értünk. anyukája tök aranyos volt h így berontunk és akkor még így tök kedves velünk.:DD aztán adott inni meg fagyit és kockultunk.xd  meg nekem adta a david guetta cdjét.:OOOO tök jófej volt. aztán akkor olyan negyed 7kor elindutunk és azt hittük h lekéstük a vonatot miatta mert rossz fele mentünk és nem szólt de aztán kiderült h késett szal elértük.:DDD ő meg vett nekünk inni mert nem szólt.xdxd aztán jött a vonat fél 7 körül. nem vettünk jegyet de nem jött ellenőr szal tiszta jó.:DD
szép lassan haza kullogtam ésés nővérem hazajött és kaptam 1 kurva jó rayban szemcsit ésés lila és ahww.:DDD nagyon örülök neki.:D meg csokit is kaptam. tök aranyos.(: jaa és a telóm megjavult mert gödön egyszer csak így elszaródott.:OO meg egy golf pályán is ott hülyéskedtünk.xd szaal jó nap volt.:DDDD
pannaa.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése