2010. szeptember 21., kedd

és megint csak én nem vagyok lényeg. az, hogy mennyi mindent megteszek nem egy emberért és hogy igyekszem mindig a kedvükben járni az mind lényegtelen. hogy mennyi mindent adok nekik az le van sz*rva. de tudom, hogy én vagyok a hibás. hogy túl hamar megbízok sok emberben és, hogy annyi szeretetet adok nekik amennyit csak tudok. ami a legjobban fáj, hogy vannak akik nem simán kihasználnak hanem még hazudnak is. könyörgöm..inkább dobj el mint, hogy még a hazugságaidat is tűrnöm kelljen.. /:

viszont azt a pár kivételt imádom. [: ♥
p.

21 megjegyzés:

  1. ez gecire nem így van :O
    nem tartozom azokhoz a kivételekhez,de tudom és látom h nem használnak ki és nem dobnak el.. :O
    de m1 te tudod :/
    <3

    VálaszTörlés
  2. kivagy?: o
    am csak ketten tudják azt h velem mi történik napközben és hogy hogyan élem meg. másoknak nem sajnáltatom magam. ők csak azt látják h minden oké.

    VálaszTörlés
  3. Kikre gondolsz???
    mert én szerintem sokan nem így vannak, lehet h vannak ilyenek ,de szerintem, meg remélem h a legtöbben nem ide tartoznak.
    én magamat nem ide gondolom és remélem te se és ha igy gondolod az nem igaz.
    (L)<3

    VálaszTörlés
  4. az mind1..de a többség ide tartozik sajnos. /: de ez van.
    viszoont ki vagy?[:

    VálaszTörlés
  5. az elsö az kinga a második az nem tudom xd

    VálaszTörlés
  6. tlg nem így van.:O
    én nem tudom eldönteni, hogy melyikhez tartozom.:/
    pedig én melletted álltam, és nem dobtalak el, ki se használtalak. <3(L)

    VálaszTörlés
  7. ez milyen hülyeség.
    inkább fordítva. namindegy. <3(L)

    VálaszTörlés
  8. úgy bírom h itt mindenki névtelenül írogat de napközben sose senki nem jönne oda. xd

    VálaszTörlés
  9. nem biztos, hogy van rá lehetőségük.

    VálaszTörlés
  10. éste ki vagy? [:
    amúgy mi az h nincs lehetőségük? senkit nem utasítok el magamtól és mindenkit meghallgatok ha odajön. szóval erről ennyit. [:

    VálaszTörlés
  11. az most mindegy.(:
    csak az iskoláról van szó?

    VálaszTörlés
  12. hát akkor én nem szóltam ...

    VálaszTörlés
  13. de sulin kívül is mindenkinek van lehetősége beszélni velem. de m1. már rohadtul nem érdekel ez az egész. lesz ahogy lesz. ennyi.

    VálaszTörlés
  14. figy sztem pont te vagy az akinek vannak elvárásai és nem adsz lófszt se csak kérsz én még kedvellek de ha így folytatod ez nem így lesz és nem csak én leszek vele így!!Egy idő után azok is akik most a barátaid és akkor is jobb lenne ha nem csak mindig magadat sajnáltadnád és törődnél másokkal is néha.Ja és nem azt akarnád hogy mindenki körülötted forogjon és hogy te légy a világ közepe mert nagyon megfognak utálni ha nem teszel értük semmit csak kérsz....

    VálaszTörlés
  15. eleg regen irtam ezt es mar minden mas, de azert pampogj. : D es nincsenek elvarasaim es en nem kerek semmit, csak h szeressenek es h neha meghalgassanak, mert ugyan nem mondom senkinek de epp eleg gondom van. es nem olyan szintuek h jajj, nem kaphatok meg egy taskat.. es nem, nem akarom h mindenki korulottem forogjon es en legyek a vilag kozepe. ennyi.

    VálaszTörlés
  16. de igen pont azt kered hogy szeressenek de miért ha te sem szeretsz senkit ezt nem érzed de akitől elvárod az igen de mindegy ha meg gondjaid vannak oszd meg valakivel akiről úgy gondolod hogy normális és nem olyan hogy leszar
    ha nem mész oda valakihez akkor nem fogják kérdezni és nem fognak tudni segíteni!Ha szeretetre vágysz légy szeretetre méltó!Te még szerintem nem nagyon vagy az vagy csak néha!

    VálaszTörlés
  17. eleg sok mindenkit szeretek. es alapbol ezt az egeszet 1 honappal ezelott kb 3 embernek irtam. es ok tudjak magukrol h nekik irtam es mar reg tisztazva lett ez az egesz szal nem tudom miert kell most itt okoskodnod. es nem igazan tud erdekelni h szerinted nem vagyok szeretetre melto miutan csak nevtelenul van pofad kiosztani. ;D

    VálaszTörlés
  18. hello. na én annyit szeretnék mondani, h bárki is vagy, szánalom h névtelenül oltod a pannát, legalább mondanád el, hogy kivagy.
    amugy. irja a panna, h azt kéri csak h szeressék erre te. " pont azt kéred h szeresenek " pff gyász komolyan.: DD
    ezamugy miért is baj ?
    és miazhogy nem szeret senkit ? ha nemszeretne senkit nem irna ilyet, uristen gondolkodj már légyszives. !
    NEITTOLTSDMÁR és ne névtlenül főleg ne ilyen ÓRIÁSI baromságokkal.köszcsá.

    VálaszTörlés