2010. szeptember 26., vasárnap

a panninak.

100 éve barátok vagyunk nagyjából és én mindig elbaszom ...
de te mindig megbocsátasz és próbálsz segíteni nekem.
és most amikor újra elveszítettelek és beszéltünk végiggondoltam az összes mindent ami volt , és hogy tényleg mekkora farok voltam. és rájöttem , hogy , amikor nem vagy velem mennyire rossz , amikor tudom , hogy megbántottalak mennyire nagyon rossz , hogy ha nem találkozunk mennyire hiányzol . ha nem beszélhetek veled és haragszol rám , mintha fojtogatnának. szóval lehet , hogy rohadt önző lesz , amit mondok , de nem szabad hagynom , hogy újra megtörténjenek ezek a dolgok , mert én azt akarom , hogy a barátom legyél.
mert amikor együtt nevetünk akkor nálunk hülyébb gyerekeket nem látott még senki ez 100 :D , és mert szeretlek.


a legjobb barátom az, akivel együtt nevettem és sírtam. a legjobb barátom az, aki szeret és elfogadja az összes fura ügyemet , ami tudom , hogy elég nehéz. a legjobb barátom az, akinek a pólója foltos a szempillafestékemtől, a sok sírás miatt. a legjobb barátom az, aki csak rám néz, és egy egész párbeszéd lezajlódik köztünk anélkül, hogy egyszer is kinyitnánk a szánkat. a legjobb barátom az, aki a legrosszabb állapotomban is látott és azt mondta: te vagy a legjobb. a legjobb barátom az, aki harcolt értem és megvédett akkor is, mikor tudta hogy, nincs igazam. a legjobb barátom az, aki őszintén mondhatja azt, hogy szeret. a legjobb barátom az, aki seggbe rúgott és ráébresztett, mikor valami nagy hülyeséget akartam tenni vagy már sikeresen meg is volt. a legjobb barátom az, aki ismer kívül-belül. a legjobb barátom az, akinek sosem kell kérdeznie, mert már tudja a válaszaimat. a legjobb barátom az, aki veszekszik velem, hiányol és a sok hülyeség után is kibékül velem. aki mellettem áll a nehéz időkben is és mindig elnézi, ha egy ribancként viselkedem:D. aki nem várja el mindig, hogy bocsánatot kérjek tőle és mosolyog, persze ha tényleg valami rohadt nagy baromságot csináltam , természetes , hogy bocsánat kérésemre vár . a legjobb barátom az, aki köntörfalaz csak azért, hogy ne kerüljek nagy bajba. az, akinek mindig szüksége lenne rám és hiányolni fog, mikor egyedül van és én nem lehetek ott, de remélem tudja, hogy ott lennék, ha tehetném

te vagy a legjobb barátom.(:
mert minden amitől egy legjobb barát valaki, az meg van benned (:
ja és rajta vagyok , hogy szerezzek disznókat xdd meg HÚÚÚST te kis "nem magyar" xd. (L)

bocsánat 1000 milliárdszor mindenért.

domi,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése